Onze school

Schatkaart is een christelijke basisschool met als hoofddoel een fijne en vertrouwde plek te zijn voor onze leerlingen. Dat doen wij met onze WIJ=Ik+Jij formule. We hechten daarom veel waarde aan onze specifieke Schatkaartwaarden en normen door middel van coachgesprekken. Wij werken leerdoelgericht, dat wil zeggen: wij gebruiken de leerdoelen als fundament en onderdelen uit de lesmethodes als hulpmiddel.

We zijn ervan overtuigd dat ieder kind zijn eigen unieke sterke kanten heeft en zetten ons elke dag in om deze naar boven te halen. Zo creëren we een school waar we ons allemaal fijn voelen én gezamenlijk veel leren!

"Bij Schatkaart is het alsof ik thuis kom. Ik heb het gevoel dat elk kind gewaardeerd wordt en mag zijn zoals hij/zij is."
Patricia Kooij
Kind in groep 4

School in cijfers

Hier vindt u resultaten waaruit blijkt hoe wij scoren ten opzichte van het landelijk gemiddelde en hoe onze leerlingen, ouders en leerkrachten Schatkaart waarderen.

Sfeer & veiligheid

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich bij ons op school prettig voelt en weet waar hij aan toe is. Een veilige en vertrouwde omgeving is de basis van alles.

Ondersteuning

Niet ieder kind is hetzelfde en dat beseffen wij ons maar al te goed. Speciale begeleiding en uitdaging zorgen voor aansluiting op de leerbehoeften van íeder kind.

Lesprogramma

Benieuwd hoe onze lessen eruit zien? Ons lesprogramma focust erop om het maximale uit ieder kind te halen, op zijn eigen niveau. Daarbij leggen we ook de nadruk op toekomstgericht onderwijs.

Vakken

Wij werken zoveel mogelijk met een vast dagritme. Tijdens zijn schoolcarrière krijgt uw kind een zorgvuldig afgewogen pakket van vakken en lesonderwerpen.

Persoonlijk contact

Wij ontmoeten u graag! Dit kan door middel van een persoonlijke rondleiding of bijvoorbeeld op onze open ouderavond of tijdens ons dagelijkse inloopmoment voor ouders.