Persoonlijk contact

We zijn kleinschalig en persoonlijk, daarom ontmoeten wij u graag. Neem contact op voor een persoonlijke rondleiding of maak kennis met ons tijdens één van onze andere activiteiten!

Persoonlijke rondleiding

Voor een fijne schooltijd is een prettige sfeer op school net zo belangrijk als de kwaliteit van het onderwijs. Wij snappen daarom goed dat u de sfeer op onze school zelf wilt ervaren! Wij nodigen u van harte uit voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding, zodat u een goed beeld krijgt of Schatkaart past bij u en uw kind. U mag ons altijd bellen voor het maken van een afspraak, of vul het contactformulier in. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op voor het maken van een afspraak.

Oudercontact

Wij vinden het altijd leuk om u te ontmoeten. Wij zien ouders als partners en vinden het belangrijk om u te betrekken bij de ontwikkeling van uw kind. Meerdere keren per jaar voeren we daarom ouder-kind gesprekken met u en uw kind samen. Tussen 8.20 uur en 8.30 uur bent u van harte welkom om een kijkje te nemen in de klas. Bij de afsluiting van ons toekomstgerichte thema bent u van harte welkom om een kijkje te nemen in de klas. Er is tijd om samen met uw kind te kijken naar zijn werk. In de jongste groepen vinden de kinderen het vaak leuk als u niet alleen naar het gemaakte werk komt kijken, maar ook een korte activiteit met hen samen doet. Wij zullen bij feesten/thema's ook u als ouder/verzorger betrekken bij de activiteiten.

Blijf op de hoogte

We houden u op verschillende manieren op de hoogte van de ontwikkeling van uw kind en van schoolzaken. Op deze pagina leest u meer over onze vaste contactmomenten.